en uppdatering för en månad..

haha känns som jag inte bloggat på år men det har hänt så jäkla mycket , Har haft jobb en hel del och inte tala om plugget som vi haft i skolan varit prov hela tiden men nu kan jag äntligen andas lite ..
Sedan har jag varit på två dancehall tävlingar och stöttat nära vänner som tävlat själv så var jag för feg!!
Pan di river  och Big up 2 !:) nu är jag i skolan och väntar på att den här dagen ska passera förbi snabbt och smidigt:D för sen är det LOOOOV !! fast jag har jobb imon men ska ut och dansa Salsa på falken fast senare på kvällen så jag jobbar väl 12 - 20 sen får jag lyckas fixa mig snabbt lr ngt..
och veckan efter lovet är stockholm i 3 dar me klassen !! o sen börjar pluggandet igen... hahah men e inte där än så tänker njuta av att leva i nuet..:D



vet att det är en gammal bild men hade ingen just nu plus att det påminer så mkt om sommaren som kmr vara bäst!!! och juste har itne nämnt att donja ska stanna ni libanon med mig i 3 hela veckor!!!


kmr mer  uppdatering soon i promise;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0