29/12

eftersom jag inte berättat om vilken film jag såg på bio sist så gör jag det nu
var ialf med två tjej kompisar och såg The town , filmen handlade om ett gäng som är rånare och rånar en bank dom kidnappar chefen och en av rånarna blir kär i henne , dom börjar ses fastän hon inte vet att han är rånaren.
riktigt grym var den !


och varje gång dom rånade hade dom alltid en rolig förklädnad :P


idag valde jag att åka skridskor med mina klasskompisar , hahah väldigt lyckat ialf sedan ville alla äta mat så det blev självklart burgerking ! efter det åkte jag mamma och faster in till stan för att hjälpa mig hitta en nyårsklänning , köpte en men den tänker jag inte visa  i min blogg än:P
 sedan köpte jag lite småsaker som jag kanske visar sen :D




todays look


love S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0