Day 09 – A trip you remeber




En resa jag kommer ihåg väldigt mycket var när vi bilade ner till Libanon år 2009
vi åkte med en till familj och stannade lite smått i olika länder , var en sån skön känsla när vi äntligen var framme .under hela resan frågade jag hur nära vi var till gränsen för att nå nästa land.
Men det var väldigt kul , och sommaren vi spenderade där nere måste ha varit en av dom bästa.
sol, bad , stan alla goda resturanger. Och i år blir det bara bättre , längtar!!



heheh här fick jag göra bilen ren.. bra yrke för mig kanske? passar de?





åkte även 4 hjuling uppe i bergen , läskigt!!





utsikten var så vacker , saknar:/





vattenpalats typ , Rio Lento





Häftigaste bowling stället jag bowlat på!





och här var jag tuff tyckte jag ! (råkade köra ut från banan och upp på gräsmattan)




En oförglömmlig sommar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0