Day 1



Day 01 – Introduce yourself

Mitt namn är Sandy och jag är född år 94 , Går första året på Hulebäcksgymnasiet i Mölnlycke.
Jag är född i Sverige men Mitt ursprung är från Libanon , Åker nästan dit varje år där jag har släkt och vänner.
När jag döptes fick jag Maria som andra namn , Och jag är Kristen troende .
När jag var liten blev jag upplärd jag såg hur släkten var kristen , följde med till kyrkan lärde mig dom flesta bönerna och sedan konfirmerade jag mig . Nu Idag kan jag inte lägga mig förän jag bett min bön , sover inte föräns jag gjort det. Jag bor i Mölndal med min Mamma & pappa , mina två tvilling bröder Jacob & Peter och min lillasyster Cynthia . De som de flesta säger är jag brukar umgås med vänner , det gör väl jag med :P
Och så dansar jag vilket jag älskar , Kan nästan stå överallt och göra ett random move då mina kompisar kollar lite snett på mig hehhe skämmig är jag ibland också:) jag kan lätt bli irriterad men också glad:)!
Jag fick sommarjobb på burgerking i sommras och har forsatt med det på fritid .
hahah detta är väl nog jag? I guess.. Följ mig i 30 dagar ;P




// sess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0