hur ser jag på kärlek? Challenge

Day 04 – Your definition of love

När man hör ordet kärlek tänker man ofta , en man och en kvinna som är kära eller älskar varann.
Kanske två människor , två olika kön som får det senare svårt under en relation att leva utan varandra ..
Men så som jag ser på saken är det inte alltid så enkelt , par som bråkar överallt folk som tappat kontrollen.
Kärlek är inte bara mellan par för mig , Finns alltid syskon kärlek vilket betyder mycket för mig eller mellan familjen .
I familjen är det alltid ett band , som ingen kan bryta ..
visst vänner kommer och går men visst älskar man sina närmaste.
kärlek för mig är att älska, men gör det inte om du inte gör det från HJÄRTAT .




detta skulle kommit upp 9 /1


/s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0