upp och ner gångar

har ni haft dagar då ni bara känner att ni vill stänga av allt runt omkring?
just nu tänker jag bara skriva av mig , tror att jag behöver det.
har känt mig så instängd i några dar , och då menar jag inte instängd inomhus .
Att jag bara  behöver andas från allting även om det inte är någonting jag behöver ta luft för.
har känt att jag bara vill gråta , men inte haft några tårar att gråta.
Ni vet när någon petar på er ? då känns det nästan ingenting , men petar man om och om igen på samma ställe så gör det till slut ont. Och idag har jag bara känt mig ennu mer stressad sur allt möjligt tills jag inte pallade trycket mer och jag grät,för ingenting ?eller något men det kan inte beskrivas
 jag visar det inte alltid.för ingen skulle nog förstå. Även om jag förklarar så är det bara jag som upplever det , och visst ska inte klaga finns alltid värre men det här är trots allt min dagbok .. bara att folk råkar läsa det..
huvudpoängen är att när jag äntligen fått ut allt , mår jag bra igen allt blir på topp och jag känner att jag aldrig mått bättre. Så jag ler och skrattar för mig själv , För livet har sina upp och ner gångar och det är något jag kommer och måste leva med.




nu har jag tagit ut det jag haft på hjärtat :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0