day 2 challenge



Day 02 – Your first love


min första kärlek ,som jag nu kallar de.
Var en kille jag tyckte väldigt mycket om som jag kände att jag kunde göra nästan vad som helst för, han var min bästa vän det var sån stolthet att säga att han var min pojkvän men saker förändrades och gick inte alltid som det skulle , men jag ångrar inte att det hände för jag lärde mig en hel del. jag lärde mig hur  misstag blev till saker jag kunde lära mig utav.
Idag har jag gått vidare och lagt det bakom mig ,anser inte att ens första kärlek är den man träffade först och fall för bara för att man var ung . Det kommer alltid komma någon senare som kommer betyda mer och då kommer man inse att det var ens första kärlek. " it's good to remember, but sometimes it's better to forget " .


'


//s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0